Sunday, February 28, 2010

seSuatu....

ntahlah.. terasa macam ada sesuatu....
rasa sesuatu yang tak kena.... sesuatu yang tak enak pada diriku....

i really hate this feeling....

rasa ini akan datang dan pergi sesuka ia mahu.... bila rasa ini datang, hati ku resah, jiwaku gundah, semua bagai serba tak kena... rasa ini tak semena-mena akan datang without sirence...

tapi rasa ini jugak akan pergi tanpa sebab....

apa rasa itu? ntahlah susah nak cakap... takut nak ckp... tapi aku dapat rasakan yg ada sesuatau yg tak kena dengan diri ku....

rasa ini datang bila mimpi itu menjelma.... apa maksud mimpi itu....
adakah mimpi itu hanya mainan tidur.... ganggguan syaitan.... tapi ada jugak yang kata mimpi itu maksudnya buruk.... susah nak percaya.... nak bertanya pada yang arif tak tahu siapa yang arif....

pernah juga bertanya pada ustaz di darussyifa.. tapi apa yg aku dapat senyum sinis ustaz itu, seolah-olah mentertawakan aku.... sungguh aku takkan ke sana lagi... sangat tidak menghormati orang lain....

tapi pada siapa nak ku ceritakan....?




~warnawarnipelangi~

3 comments:

fareesha79 said...

lia, apa yang ko rasa?

lovelyadibah said...

akak cuba la cter dgn org yang akak percaya~

then bincang mcmana..solution terbaik~..hurm..chaiyok2!!mesti bleh!!

lia said...

uda... aku rasa serba tak kena... rasa takut... rasa tak suka...tp kdg2 rasa gembira, suka, excited....

Post a Comment